domingo, 24 de novembro de 2013

Essence of Cool | Eleonora Carisi









                         


source : eleonora pinterest here


Esta semana abri uma nova pasta na pagina de facebook chamada Effortless Cool o que me levou a pensar em pessoas que realmente tem mesmo pinta, aquele je ne sais quoi , que lhes é inato.
Para mim a Eleonara é uma dessas pessoas que deve sair da cama já com um ar super cool e impossível forçar!!! Aposto que já a conhecem mas aqui fica o site dela , just in case.
Quem acham que tem uma pinta desgraçada ? Contem-me tudo!!!


Two days ago I decided to open an album on my facebook page called Effortless Cool and that made me think about people who really are effortlessly cool, they just have something in them that make us admire their style.
To me Eleonara is one of those people, I bet she wakes up in the morning looking super cool, don't you think? I bet you already know her but this is her website, just in case!
Who do you think is the queen of cool?? Tell me all about it !!!


Sem comentários :