terça-feira, 20 de novembro de 2012

Shopping | Colorful Casual



I'm currently trying to add some color to my winter outfits, but the black is still winning. What is really bothering me is the fact that , although loving to wear dark clothes , I don't know if I'm doing it just because it's easier. What about you? Do you wear mostly dark colors in the Winter or do you try to add some color to what your wearing?

***

Ando a tentar adicionar um pouco mais de cor ao que visto nos últimos tempos mas ainda não consegui vencer a  predominância do preto e cinzento. E o que me chateia por vezes, é que eu começo a achar que é por comodismo , apesar de também gostar muito de me vestir com cores escuras acho que no Inverno é o mais "fácil". E vocês ? No Inverno apostam em cores escuras ou tentam sempre integrar um pouco de cor?

Sem comentários :