domingo, 25 de novembro de 2012

Music | Sunday Soundtrack #2





1. Noel Gallagher - AKA... What a Life!

I travel back to London everytime I listen to this song.
Regarding the video, to me is just too long and I honestly can't see the point, but that's just my opinion!


Regresso a Londres cada vez que oiço esta música.
Em relação ao video, acho-o demasiado longo e não percebo o que é que ele quer com um video de 8 minutos, eu aborreço-me sinceramente, mas isso é só a minha opinião!




2. Foo Fighters - These Days

Some hate them , some love them
I totally love them


Há quem goste há quem odeie 
Eu sou apaixonada por eles



3. Kings of Leon - Red Morning Light

It seems like it is pre-historic, the beards , long hair and the unkownness ( wow long word ) of King of Leon, love them back then, can't figure out about what i feel about them right now...
What I know is that I absolutely love this song!!!!


Parecem pré-históricas as barbas , o cabelo comprido e o desconhecimento das massas dos Kings of Leon, apaixonada por eles naquela altura. Neste momento não sei bem o que sinto por eles...
O que sei é que adoro esta música!






4. Friendly Fires - Hurting

Friendly Fires made everybody move in 2011 Optimus Alive , and I was one of those people


Os Friendly Fires puseram toda a gente a mexer no Optimus Alive de 2011 , eu inclusive




5. Ellie Goulding - Lights

And I couldn't finish my Sunday music list without a feminine voice, Ellie Goulding


Não podia terminar esta lista musical sem uma voz feminina , Ellie Goulding 





  Enjoy your Sunday ;)

1 comentário :

Anónimo disse...

Foo Fighters é daquelas bandas que está no meu TOP10! Por mais que oiça, só consigo gostar mais e mais!