segunda-feira, 13 de fevereiro de 2012

New [Jeans]

Pessoal peço imensa desculpa por não ter postado aqui nos últimos dias mas andei numa correria louca porque decidi mudar-me para Londres, surgiu uma oportunidade e como tomei a decisão em dois dias passei os últimos dias em jantaradas , almoços e cafés para puder comunicar à família e amigos a minha decisão , ou como decidi chamar-lhe : largar a bomba , de vir viver para Londres.
Sábado foi o meu primeiro dia cá e aproveitei para dar uma voltinha na zona onde vivo e deparei-me com uma zona de lojas brutal. Entrei na River Island e encontrei calças com todo o tipo de padrões e sinceramente não sei para onde me virar, isto para não falar do resto. Aqui ficam alguns modelos que vi na loja:



I'm really sorry about my absence but I've been running around last week because i decided to change my life which translated into moving from Lisbon to London. Because no one was expecting it my last week was all about dinners , lunches and all sorts of things with friends and family.
I am really happy with the decision I made although i love Lisbon, London is the right city for me now.
Saturday was my first day here so i decided to walk around nearby where I'm living and noticed that I'm going to have a big problem with shopping, because I wanted to buy everything!!! For me it is refreshing to see new brands and different things from the ones i'm used to. So I went to River Island and went crazy with the jeans , all so different and with so many different patterns , i don't know which ones to choose!!!!! Here are some that i saw on Saturday:



















Sem comentários :