quinta-feira, 7 de fevereiro de 2013

Wanted | Kimono



         



  


The Kimono is starting to grow on me, it is going to be a trend this season and you can already see some at Zara, but I have a feeling that there are going to be 1000 versions of it.
Is it something that you crave or is it a trend that doesn't "click" with you? which one is your favourite from the pictures above? ( i love them all can't choose one ahah)

***

Estou a começar a gostar imenso de kimonos , são uma das tendências desta estação e já começam a existir na Zara, mas eu tenho a sensação que vamos ver 1000 versões diferentes de kimonos por aí espalhadas.
É algo que vocês desejam comprar nesta estação ou nem por isso? Destes qual o vosso preferido? ( eu não consigo escolher, estou apaixonada por todos ahah)


Sem comentários :